»Gre za najpomembnejši infrastrukturni projekt Luke Koper v zadnjih desetih letih, tako s finančnega kot strateškega vidika. S tem se bo letna kapaciteta terminala povečala na 1,3 milijona zabojniških enot oziroma z dodatnimi izboljšavami na področju procesov dela na poldrugi milijon kontejnerskih enot.«
»Gre za pomemben mejnik, še posebej ob posledicah pandemije covida-19 in omejitvah pri izvajanju storitev zaradi zaščitnih ukrepov. Zato gredo čestitke uprave družbe vsem sodelavcem z zabojniškega terminala, ki s svojim delom opravičujejo sloves najpomembnejšega zabojniškega terminala v Jadranu.«
»Absurdno je, da namerava Napast zaradi škodnega dogodka na kontejnerskem terminalu kaznovati našega sodelavca, ki v času dogodka sploh ni delal, drugi pa je bil le posredno udeležen kot vodja delovnega procesa in se je takrat ukvarjal z drugim škodnim dogodkom. Za oba je taka kazen neutemeljena oziroma zelo čezmerna. Kaj takega v Luki Koper še nismo doživeli. Gre za še eno hudo zlorabo moči nad delavci, z namenom discipliniranja in pokoritve vseh preostalih.«
»Strokovne službe in vodstvo kontejnerskega terminala kot običajno v takšnih primerih izvajajo ustrezne postopke, skladno z notranjimi akti in veljavno zakonodajo.«
»Naša Luka Koper ima primat in bo imela primat v severnem Jadranu – vsaj kar se tiče kontejnerskega terminala.«
»Rezultati v segmentu vozil so izjemni tudi v primerjavi z glavnimi avtomobilskimi terminali po Evropi.«
»Brez drugega tira tudi potenciala povečanega kontejnerskega terminala ne bom možno izkoristiti v celoti.«
»Kontejnerski terminal bo v okviru projekta testno območje, na katerem bodo partnerji preizkušali v praksi rešitve za optimizacijo pristaniških procesov in njihovo večjo učinkovitost, kar se bo odrazilo tudi v zmanjševanju vplivov na okolje, denimo pri energetski učinkovitosti.«
»Po eni strani gre za izzive, ki si jih vsi želimo, torej obvladovanje rastočega prometa. Po drugi strani pa se soočamo z velikimi odstopanji od dogovorjenega oz. ustaljenega načina dela in nihanji velikih količin zabojnikov, kar predstavlja velik izziv za terminal, ki mora zagotavljati ne samo svoje nemoteno delovanje, ampak tudi delovanje celotnega logističnega sistema, ki vodi prek Luke Koper.«
»Tudi v Luki Koper so priznali, da ne bodo imeli nobenega vzvoda, s katerim bi zunanjemu izvajalcu naložili obveznost, da za delavce veljajo enaki pogoji kot za delavce, zaposlene v Luki Koper.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju